Goofys nya frilla!

Japp jag är ju som många säkert förstått i skåne just nu.. Lillebror fyller 20 år idag.


Är han inte den finaste lillebroren i världen? Massa pussar o kramar fick han av mig idag, och fler lär han få imorrn :D

Fast han e inte hemma, han e ute o festar loss som sig bör.. Jag får då ha en lugn hemmakväll med mamsen o papsen.. Idag var jag hos frissan. Mycket efterlängtat besök må jag lova..  Jag funderade på att antingen bara toppa o göra håret lite finare blont eller korta det till axlarna och göra det brunt.. Sen sa jag till min fantastiska frisörska Solle att hon fick göra vad hon ville.. Och nedan är resultatet...


Färgen ska typ vara den färgen jag har i botten på mitt hår, så att jag slipper färga min utväxt. Dessutom matchas det med mina ögongryn så in i bomben. Sen la hon som ses på bilden i lite vita slingor som liksom ska sticka fram lite snyggt så där.. Jag är väldans nöjd och glad över färgen då den nte är för mörk eller ljus men ändå en har en förändring skett.. Hoppas det nu bara uppskattas bland mina medmänniskor.. Annars är det bara för dom o blunda! ;) Fler o bättre bilder på mig i min nya frisyr kommer imorrn eller på söndag då jag kan styla håret och mig själv mer. Känner mig inte så fräsch o upplagd för egopics idag. Hehe..

1. 2. 3. 
4. 5. 6.
Men jag kan bjuda på bilder från det gågna året..
1. sommaren 07.
2 o 3. hösten 07. Nyfärgat + nyår
4 05. våren 08. Nyfärgat + partykväll
6. sommaren 08.


Förutom frissan har jag lekt med A på morgonen (och igår) och i eftermiddags träffade jag Malin, Josefine och hennes familj bestående av fästmannen André, hunden Charlie och den otroligt härliga dottern Ebba på nio månader. Vilken sötnos hon är. Fast hon var lite skeptiskt mot mig men gillade i alla fall att peta in fingret i min mun och dra i underläppen, alltid nått hehe..

Jaha nehe.. Kvällen ska spenderas med mamsen som står nere i köket o sliter inför morgondagens fest, hon e sjuuuuukt duktig på det där min mammi, och papsen som är iväg o handlar nått som mamma behövde hehe..  Vi ska la kolla på IDOL hoppas jag, bara det inte blir dobidoo, då får jag nog lämna gemenskapen en stund...

Och imorrn då kommer mormor, morfar, morbror med familj, storebror + tjej (!) och även de bästaste grannarna hit för att fira lillebos b'day!  Längtar en massa, dessa människorna, alla 10 (- tjejen) betyder allt. Love your family and thy neighbour!


Anywho, nu ska jag ner o störa mamsen i hennes koncentration, det är kul ;)

Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0