Hur kan man inte uppskatta det här?









Inte så svårt att lista ut jag haft en underbar morgon va?


Nu måste jag verkligen sätta på ett kol här. Måste käka och göra mig i ordning. Eller jag har ju i o för sig över en timme på mig innan jag måste gå till skolan...

Sorligt är att jag inte har någon fast föda hemma, förutom typ morötter och fetaost. Och det är inte lönt att handla något när jag ska åka till skåne imorrn och stanna där till måndag. Dagens lunch blir därför nyponsoppa och middagen efter skolan får bli tomatsoppa.. Igår åt jag också soppa.. Jag har en matlåda i frysen med fast mat men den sparar jag till imorrn då jag ska vara i skolan mellan 9 o 16...

Have a lovely day!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: salle

lisa...ja vill ta en jääätte lång promenad me dej...blir så sugen när ja ser dina kort..en promenad me trangiakök....å kantareller....=) puss!

2008-10-14 @ 22:31:14

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0