I wanna be your saviour tonite.

Hmm.. När jag nyssen loggade in på bloggen så var det för att jag tänkte att jag hade något att skriva om.. Men nu har jag baske mig glömt bort det... Dumt...

Så egentligen var det väl inget viktigt dårå.. antar jag.. Eller så blev min hjärna störd av att Sponge spelade musik som är grymt uttjatad och enligt mig utdöd. Men men me like her anywho so what the heck?

Dagen ska spenderas med att göra så lite som möjligt? Det enda som ska göras är att handla mat som vi måste få i oss innan kvällen startar. När kvällen väl startar ska vi vara assnygga, som vi alltid är, och festa hela natten lång med några härliga vänner!


Kanske kommer dagens outfit sen? Det var ju ändå ett bra tag sen måste jag säga.. fast det är ju bara om Sponges kamera mår bra, så vi får se helt enkelt.. Annars fotas det med min kamera och då kommer bilderna imorrn istället.... Ska för en gångs skull försöka använda kameran flitigt under kvällens gång..

Nu sa Sponge "hur kan du ha så mycket att blogga om? Bara skit eller?"
Svaret är väl JA...



Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0