I wanna spend my nights and days between your arms..

Men har någon mer än jag märkt hur perfekt två kroppar kan passa ihop, hur underbart designade de är? Varenda kroppsdel passar perfekt ihop med den andras. Fingrarna flätas samman, benen slingras ihop, man håller om varandra, man kramas och allt passar ihop. Inte att förglömma läpparna, när man pussar och kysser varandra möts läpparna och man känner hur de är designade just för att passa så bra ihop.    

I like it!



Nu till nått helt annat, nämligen min lördag. Lillebos 20 års fest. Tänk att min lille söte bror har blivit så stor... Konstigt...






Bild ett av dessa två skulle jag ta när broren blåste ut alla 20 ljus på tårtan, men det tog honom en kvarts sekund så jag hann inte, därför fejkar han på bild två! :P



Alltså jag e lite kass på att ta seriösa bilder... Så därför är det mest fjant bilder som läggs upp från festen... Det finns ju några seriösa men jag vill inte dela med mig av dem.. Så det så!



Näe nu ska jag kolla på 2½ men och sen är det dags för Prison Break, äntligen vad jag längtat!!


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0