Im I just a part of something planned?

Vad kul med önskemål om vad ni/du vill läsa om.. Varsågod Lonnie! En bild på mina naglar! Naglarna tog längre tid denna gång än de gjort innan då flera behövde lagas och det flög runt en massa svarta katthår som la sig i gelén.


Flera önskemål mottages gärna! Då jag alldeles för ofta drabbas av bloggtorka kan det vara kul med lite inspiration...

Gårdagens tur till Helsingborg blev väldans bra. Jag fick lånat och lämnat en massa böcker, jag hann träffa mamma på hennes jobb innan jag träffade A. Vi gick som vanligt runt i Hbg en stund sen hamnade vi på Espresso House där vi drack kaffe/varmchoklad och åt kladdkaka, mumsigt men jag tror jag fick en choklad-överdos... Jag spenderade natten i Skåne och vid 6.45(!) i morse fick jag köra tillbaka till halmstad. Sov som en stock till 11.20 då Sponge ringde o väckte mig. Tur var väl det annars hade jag väl kunnat sova hur länge som helst.

Idag ska jag och Sponge leka, ikväll ska hon, jag och nån mer? till Johanna och kolla på IDOL. Imorrn ska vi till Hanna o Johan på förfest där det ska kollas på fotboll, sen ska vi ut o göra stan osäker.. Söndagen blir väl en vanlig bakisdag FÖRUTOM att jag INTE tänker vara bakis. Jag ska drick MAX en flaska vin och ABSOLUT inget mer!

Nu ska jag kolla klart på Days, sen ska jag duscha o göra mig fin för att sedan handla bröd till min o Sponges middag.. (soppa på en fredag?)....



Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0