Im so high off the ground!

Regnet det bara öser ner, men lika glad för det är jag!

Trots det otroligt vackra och upplyftande höstvädret utanför mitt fönster så kan jag inte låta bli att vara glad. Det gäller ju att tänka på the good in life när det känns lite pissigt...

Vad har jag då att vara glad för?
1. Ikväll ska Johannas födelsedag firas med middag på Harrys, förfest hos Sponge och utgång på Club 4, jag följer nog inte med till Club 4 men innan dess ska jag ha kul som tusan med ett gäng finfina tjejer!

2. På fredag ska det lekas med Hanna och kanske hennes syster Sara också. Det var längesen vi hade lite kvällsmys så det är verkligen på tiden att det händer nu.

3. På lördag kommer A och stannar "så länge du vill", vad det nu innebär. Det ska bli skoj och himlans mysigt!

Ja, och mitt bland allt detta roliga ska jag tvätta, plugga och städa... Saker som verkligen måste göras, suck!  Jo och så ska jag ju såklart spela lite sims också, vilket tar upp alldeles för mycket tid från mitt pluggande, Det känns som att onsdag dag-kväll-natt och torsdag morgon nästa vecka kommer innebära röda ögon, cphjärna och en Lisa väldigt nära bristningsgränsen, som alltid när jag har en hemtenta att skriva. Men hey! Det kan det ju vara värt... Får se till att läsa som fan idag fram till 14-15 innan jag beger mig till Sponge, och som fan på fredag innan jag ska till Hanna på kvällen,  är förhoppningsvis färdig med läsandet då så att jag kan skriva som fan på lördag innan A kommer.


                 
                                    Goofy saknar Salle väldigt mycket!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

ja, verkligen på tiden med lite mys :D en bra film och ngt gott att stoppa i magen!!

2008-10-02 @ 10:27:53
URL: http://spraka.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sandra

Va?!

2008-10-02 @ 12:06:04
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: salle

lajsa! ja saknar dej me finast du! när kommer du å myser me mej? eller ja kan ju också koma till dej... hur som haver! du e fin å gör mej glad som alltid. ble lite lessen för nån da sen då ja insåg att ja slängt filmen när sen vi vänta på bussen innan bröllopet å skulle checka frillan...kan du inte skicka de igen om du har den kvar...=) den gör mej glad!



du...den största kram ja kan ge till dej!!! å en fet puss!!

2008-10-02 @ 18:30:04

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0