Its a beautiful day...

... dont take it away!


För en ca 20 minuter sen vaknade jag. Fick för mig att jag måste tvätta så jag drog på mig ett par mjukisbyxor och en jacka o gick ut.. Och fyyyyyyy faaaaaasen vilket härligt väder det var!

Det var så härligt att jag bestämde mig för att ta en låååååång promenad idag. Det är relativt varmt ute och regnet ligger i luften, om det bara är uppehåll så är det helt underbart. Regnar det så är det inte lika underbart men jag har ju nyköpta oanvända regnkläder som måste invigas så varför inte göra det idag?

Fast först måste jag tvätta och plugga. Ska tvätta mellan 12 o 16 och under den tiden får jag se till att vara effektiv med pluggandet också. Det kommer säkert gå sketans bra!

Well I'll better get started then!


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0