Kan man vara kär i ett lejon?

.. och ett tecknat sådant dessutom? I så fall är jag det...


Om en timme ska tentan lämnas och jag måste nog säga att jag känner mig skapligt nöjd med den. Jag hade gärna fått med mer men är det sidobegränsat så är det...

När tentan är inlämnad ska jag hämta ut ett paket på Maxi, vad det kan vara i har jag ingen aning om men jag misstänker att där ligger nån bok? Återstår att se... Efter det ska jag ta Sponges bil och köra ner till Helsingborg och lämna och hämta böcker på biblioteket och kanske hälsa på mamma en sväng på jobbet och sist men inte minst ska jag klämma in en liten träff med A.


Vad skulle Goofy göra utan sin Sponge?

Vad jag älskar denna vackra skapelse!



Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0