No Prison Break for Goofy!

Började kolla på PB, men det visade sig att jag inte fattade ett skit av vad som hände, jag missade nämligen förra säsongens sista avsnitt... ! Så imorrn ska jag kolla på det avsnittet och dagens... Den som väntar på nått gott.....

Annars har jag inte så mycket mer att dela med mig av idag, tror jag.. Är såååå himla trött att jag inte ens kan tänka. Kanske är det ett tecken på att jag ska sova? Har redan sovit en massa idag. Först en o en halvtimme imorse när jag kom hem från skåne och sen en o en halvtimme till vid 18.30...   Om det är nått jag är bra på så är det nog att sova, och att bara vara.... Men imorrn tänkte jag i alla fall gå till skogen igen, och sen hem o njuta av lite PB woho vilken great day jag ska ha!


Haré bäst!


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0