Picture-moment!

Bilder från lördagen:


Goofy, Johanna, Sponge, Hanna och Cissi

Johan, Hanna och Johan. Johannes och Fredrik

Goofy, Sponge och Johanna. Daniel, Hanna och Johan. Cissi, Daniel och Johan


Där var en person till på festen, nämligen Hannas Johan men han lyckades på något sätt smita undan kameran hehe... Hade sjukt kul och ett stort tack till er som bidrog till det!


Tvättningen flytter på, städningen går framåt och jag är verkligen laddad för min promenad... Måste dock vänta i 90min till men då hinner jag ju städa färdigt medan jag väntar...



Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Johanna

vilka fina bilder de blev ;)

2008-10-13 @ 19:15:06
Det var jag som skrev: Lisa

Sååå det tycker du? :P

2008-10-13 @ 20:11:24
URL: http://goofys.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0