This life don't last forever

Nej, jag skrev nyss ett lång inlägg. Med massa sånt som jag inte vill känna eller tycka. Efter att jag läst igenom det skrivna tryckte jag på Ctrl + A för att sedan deletea skiten....  You go girlfriend!


Always look on the bright side of life! *vissel* Orkar inte gnälla, orkar inte skriva gnäll, orkar inte läsa gnäll. Varför göra andra människors val till ens problem? Varför bli irriterad och störd på grund av andra? Varför gå runt och göra allt till ens problem när det verkligen inte behöver vara det? Nej tacka vet jag positiva tankar!


                                

Jag lyckades förresten med att få Lisa, i sims (som bor i ett hus som är uppbyggt ganska exakt som det huset jag bor i när jag är i Åstorp), att bli så kär o glad att hon sjöng opera i duschen.. Det har jag faktiskt aldrig hört innan.. Hon har bara gjort det en gång. Jag sjunger jämt i duschen, men inte högt eftersom jag vet att mina grannar kan höra. Tro mig, jag hör dem.


Idag är det ÄNTLIGEN Greys Anatomy och jag räknar ner timmarna för fullt. Har läst ut den en bok av två vilket verkligen var på tiden, så nu kan jag slappa i soffan med en tallrik med massa glass och teven igång och med simsLisa på nya äventyr!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Myyyys?! Vi ska jue ha skoj, fick inspiration av ditt inlägg hehehe... Saknar dig..... O e lessen om jag ej finns, tja hmmmm, jag venne... Behöver du mig så får du säg till ;p

2008-10-01 @ 20:07:39
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0