Underbara Hanna!

Ingen får mig att larva mig och skratta som du! Tänk att rövarspråket kan få en 20:åring och en 22:åring att skratta så som vi skrattat idag.. Man blir inte äldre än vad man gör sig eller hur var det nu du sa?

Imorrn och på onsdag blir det ännu mera bus och mys! :D Ska bli nice! Sen träffas vi ju inte på ÖVER två veckor :'(


Japp dagen idag började med skolan mellan 10 och typ 15.30... Var väääldigt nära att jag dog av uttråkning!
Eftermiddagen sen... Då var det nära att jag dog av skratt! Jag o Hanna gick in till stan, fikade på espresso house, köpte vars en väska, tunika och leggings.. Kul! Sen gick vi hem, eller först till nått scrapbookställe o sen till Maxi.. Skratten var många och långa och vi kom fram till att en trött Lisa och en trött Hanna är en UNDERBAR konstellation! 


När vi lämnade varandra var vi helt slut i huvudet, magarna och benen och det lär nog inte bli några problem att somna!


Hoppas ni haft en lika fin eftermiddag som jag!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

vad söt du är... jag blir nästan rörd =) men jag måste hålla med dig... väldigt trevlig eftermiddag!!!

2008-10-27 @ 21:07:34

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0