Upp with the Tupp.

Ja, här sitter jag oerhört nyvaken och väldigt motiverad till min promenad till skogen. Fast jag är sjuuuukt trött. Somnade inte förräns vid 1, inte så sent kanske men då hade det nog varit bra att sova längre, min icke!

Ska bara dricka upp min yoghurt och ta mig lite kläder sen trippar jag iväg.. Tar nog lite bilder idag med, var rätt kul att springa runt o fota, fast den andra som var i skogen tyckte nog jag var lite knasig, men who cares?

Efter promenixen är det hem o äta och göra sig i ordning inför skolan. 13-16 ska jag vara där och det överlever jag nog...


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Karin

kommer inte ihåg om jag svarade igår, men ja jag bor där!

2008-10-14 @ 09:34:05
URL: http://karinolofsson.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0