Vid närmare eftertanke..

..har jag kommit på att det är fullkomligt omöjligt för mig att läsa ut två böcker idag. Jag tänker inte ens ge det en chans... Jag kan läsa lite i dem när jag känner för det. Inte tänker jag stressläsa dem inte... 

Nej idag är det istället en dag då det ska tvättas, städas, pysslas (kort till lillebror som fyller hela 20 år på fredag) och promeneras. När tvätten är avklarad ska jag gå till Galgberget och njuta av den härliga luft som bara en skog kan erbjuda! Jag har då alltid varit en tjej som älskar skogen. Papsen tog ofta med mig o lillebror till skogen när vi var små medan mamma låg o sov då hon jobbat natt. Och sen har det fortsatt att jag o pappa begett oss ut, mest för svampens skull. Skogen luktar så fantastiskt gott, och där finns mycket att titta på och lyssna efter. Funderar på att ta med mig min kamera så att även ni ska få ta del av min lilla miniutflykt som jag ska iväg på...

Visst är det så, tvättning och städning blir nästan roligt när man gör det ISTÄLLET för att plugga. Och faktum är att det är rätt stökigt o skitigt här och det är faktiskt det som stör mig i min läsning. Blir här bara rent o fint så har jag ju inte längre något att skylla på...


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Detsamma detsamma ;) Hoppas du får en hhärlig promenix i regnet ;P

2008-10-13 @ 13:45:34
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0