Vilken lustig vän jag har!

För en stund sedan ringde jag (Ö) till min kompis (Q)...

Q - Hallå
Ö- Tja! Vad görs?
Q- Jag kollar på Dr Phil..
Ö- Eh jaha.. Läget?
Q- Jag tänkte på dig innan idag, haha. Och tänkte att jag kanske skulle ringa..
Ö- .......
Q- Ehehe, Ja men sen kom jag på att jag inte ville nått..Haha
Ö- Du kunde ju ringa o kolla läget, som jag gör nu?
Q- Jo men jag ville ju inget så jag tänkte att det var lite pinsamt..
Ö- Ja det är ju jättepinsamt o ringa en vän o kolla hur läget e med allt.
Q- Hehehe, haha, ja nej, egentligen inte..Haha
Ö- Nej egentligen inte....

Men jag gillar dig ändå, du e så skoj! Och jag finns här när det behövs, precis som vi pratade om!



Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Hhahhahhah, jag har en gissning på vem Q är ;)

2008-10-28 @ 10:47:16
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: baaaaaaaaaaaah

snälla snälla snälla säg att det blev en jättepinsam tystnad efter set su skrev ned!! XD

2008-10-28 @ 21:17:33
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Det var jag som skrev: Anonym

kan d va pauline kanske,,!!hehe

2008-10-29 @ 21:19:46
Det var jag som skrev: malin



2008-10-29 @ 21:21:14

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0