Where do I go

Till att börja med fick min kropp i sig liiiiiiiiite mer än en flaska vin igår men jag måste ändå säga att jag hade väldigt bra koll på läget ändå...

Förfesten var riktigt riktigt rolig, som alltid. Massa goa människor, en del hade jag träffat innan och en del inte. Vi kollade såklart på fotboll och sjöng lite singstar också. Himlans skojsigt...

När vi kom in till stan skulle vi enligt planerna gå till Mårtenssons men Johanna kom inte in så jag gick med henne till Moon. Ett helt ok ställe, har aldrig varit där innan.

Sen yrade jag runt lite själv på halmstads gator tills jag styrde min kos mot Mårtenssons igen där jag mötte upp några galna festprissar.

Sen satt jag, Sponge, Hanna, Johan och Niklas på McDonalds i typ en timme, och under den tiden hann Sponge få en ko av Niklas, det tyckte jag var jääävligt kul. Jag insisterade på att hon då måste åka till Niklas bondgård och vattna kon.. Vaddå vattna kon? Aja kul var det!!

Klockan 4.30 stupade jag och Sponge äntligen i säng, till en början på samma madrass sen lämnade hon mig och klättrade upp i sin loftsäng...


Det var helt enkelt en sjukt bra och härlig kväll som jag hade tillsammans med mina fina vänner.. 


Något av det som verkligen gjorde kvällen var de fina sms:en jag fick! :D


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Niklas

det va ju inte vilken ko som helst heller! det va en sonja:P

2008-10-13 @ 22:48:13
Det var jag som skrev: Lisa

Haha sant! Sorry! :D

2008-10-13 @ 23:08:09
URL: http://goofys.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0