Allergisk mot skolan?

Nu har jag gått i skolan i två dagar.. och i två dagar har jag haft ont i huvudet.... Jag förstår inte detta.. Jag undrar om det inte beror på att jag tänker och funderar så mycket att jag nästan får kortslutning i skallen.. Jag går liksom runt o funderar på plugget hela tiden, hur jag ska hinna läsa allt vi ska.. Kul att det redan är så här.. Suck! Fast kursen verkar i alla fall jätteintressant och vi har verkligen inte så betungande dagar i skolan.. 2-3 om dagen på eftermiddagen och inte varje dag.. Men men.. Det går la över nån gång antar jag..

Nu är jag sugen på massa onyttiga saker men jag har inget hemma.. :( Och det är bra det för jag ska nämligen inte äta sådana saker mitt i  veckan.. Jag får nöja mig med lördagsgodis som när jag var liten. Då blev man jag helt manisk när mamma ställde fram godis o chips. Såg nog ut som en hamster skulle jag tro, i ansiktet alltså....

Nej nu ska jag slita mig från min nya fina dator.. Kanske till och med lägga mig? Jag är jättetrött och imorrn är det ju upp i
tid igen o jogga!


En liten bild för er att njuta av kommer lastat!

Talina, Lisa och Sase! De sötaste kusinerna!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

japp. isbergssallad, annanas och gurka :)

2008-09-02 @ 23:04:58
URL: http://spraka.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0