Älskade Moffa!

Min morfar, som btw är världens bästaste morfar, ligger på sjukhus. I måndes opererade han höften och även om det är en rätt så ofarlig operation så var jag ändå sjuukt nervös! För nått år sedan opererade han knät och då precis som i måndes så gick det väldans bra! Sjukgymnastiken är i full gång och han kämpar på.. Han är envis som en get min fina Moffa! Jag kallade honom för Moffa när jag var liten och varje gång jag är där får jag höra om hur jag alltid sa "inte faligt oucha moffa!" när jag skulle duscha hemma hos dem! I alla fall, jag pratade med honom nyss och han verkade må prima så nu kan jag pusta ut en aning! Han har haft så himla ont och det har varit jobbigt att se en så stark man stapla sig fram som han gjort! Han är en envis Ewertson..

Därmed har jag två utmärkta egenskaper!  Jag är en Stolt Stark och en Envis Ewertson, två alldeles perfekta egenskaper som jag använder mig av rätt ofta!


Och här har ni dem! Den Envise och den Starke!


Ja och ikväll bär det av till Johanna.. På schemat står det förfest och Kåren.. För min del blir det både alkoholfritt och Kårenfritt. Har ingen lust alls att gå dit faktiskt. Det konstiga är att jag inte varit festsugen på jättelänge.. Inte heller i lördes när vi gick ut var jag på g, till en början.. Bra eller dåligt? Döm själva..  Det ska i alla fall bli jättekul att ha alla samlade i Johannas stuga o snacka o se på årets första avsnitt av Idol..


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

haha inte behöver du ändå för min skull inte, men jag bara tänkte att annars hade du ännu en sjal jag inte sett, vilket skulle vara kul =) haha

2008-09-03 @ 15:57:13
URL: http://spraka.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0