Amen för faaan!

9.15 ligger jag där i min säng och kan inte sova mer. Jag VILL sova mer men det går inte.. Samma läge som i natt. Jag är trött men jag kan inte sova.

Positivt med denna morgon är att jag känner mig nästan frisk idag.. Lite snuvig och lite tung i skallen men annars så funkar det..


När jag låg o vred och vände mig i sängen fattade jag ett beslut..

På torsdag åker jag hem. Hem till mamma, pappa, lillebror och katten som jag saknar för mycket. Har blivit van att umgås med dem hela tiden när jag bott hemma i sommar. Dessutom lagar min mamma världens godaste mat, och jag behöver god mat, riktig mat! Det kan jag tyvärr inte ge mig själv, det orkar jag inte...


Jaha, nu är film ett av tre möjliga färdiga så det är la bara att kolla på den, efter days som jag kom på började nu! Det blir ännu en film med Irene Huss, och det är de andra två också. Jag kollar inte på dem i rätt ordning men det spelar nog ingen roll.. De slutar ju lyckligt ändå med Irene och hennes familj och brotten löses så det är ju shit the same!

Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

hehe bra fråga... ingen aning faktiskt!

vet inte varför jag skrev så - bara blev hehe



du gör rätt i att åka hem =) kommer du i morgon till skolan?

2008-09-24 @ 09:58:28
URL: http://spraka.blogg.se/
Det var jag som skrev: Hanna

hehe jag förstod det... men jag vet faktiskt inte.. hade tröttnat på min hannathoressons.blogg.se :P hehe.. ville ha ngt annat! hehe

2008-09-24 @ 10:17:22
URL: http://spraka.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0