Be proud!

Ibland är jag stolt över mig själv, ibland är jag det inte. Ibland är jag stolt över mig själv när jag inte borde, ibland är jag inte stolt när jag borde vara det.. 

Idag är det en blandning av allt. Ja jag ställde klockan på 8.50 och ja jag har varit ute o hurtat mig samt gjort mina 100 morgon situps MEN jag hade troligen inte gjort detta idag om det inte vore för Marcus. Han har lovat att han ska vara min motivation när jag inte hittar den inom mig. Idag var min egen motivation som bortblåst... Det var en himlans tur att han ringde mig och fick iväg mig för imorrn tänker jag definitivt inte hurta mig det minsta, eller jo, kanske en promenad på kvällen, men på förmiddagen är det vila som gäller eftersom jag o tjejerna ska till Kåren idag och festa loss lite... Jag är stolt över Marcus helt enkelt!

Just nu sitter jag och äter frukost som består av det här:

Visst ser det gott ut?!
Det är det inte.. Jo lite är det men jag är lite anti yoghurt men det funkar bra ändå!

Dagens schema:
Äta färdigt.
Duscha.
Plugga.
Göra mig fin.
Skolan.
Göra mig fin.
Förfest hos Johanna.
Kåren.
Sova.
Och lite här och var ska jag även hinna med att äta och gå på toa, givetvis!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

Hade varit en sak om det var handdukar! men typ underkläder och så... nej fy!

2008-09-03 @ 11:38:11
URL: http://spraka.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0