Dagens fundering!

Jag satt nyss och kollade igenom mina bilder.. När jag kollade på bilderna från Johannas och Mathias vackra bröllop kunde jag inte hålla skrattet borta. Varför? Jo, för att där var barn med på bröllopet. Dagens fundering är således: När man har barn med i vigseln blir allt så härligt spontant!

Tror ni mig inte? Här kommer bildbevis!

    
   
   
   



Visst är de härliga!? Johanna, Mathias, Benjamin (Johannas bror), Klara och Julius (J o Ms barn).


På dagens schema står det:
Frukost.
Duscha.
Göra mig fin.
Packa.
Diska.
Åka till Skåne..

Kanske bäst att sätta igång nu så jag hinner med allt!!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Underbara bilder babe! Skulle kännas bättre om du lämnde nyckeln i lägenheten, ok?!

2008-09-05 @ 11:45:47
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: Bäzz 1

Du har rätt, blir inte alls lika stelt.

2008-09-08 @ 10:47:46
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0