Dagens Goofy!

Japp idag var det som sagt första dagen på HT-08 och den har varit lång och innehållsrik! Vad jag haft för mig står i inläggen under detta men vad jag har haft på mig har inte framgått! Så här kommer två bilder med tillhörande texter.

1.   2.

1. Coolingen själv har som ni ser på bilden på sig glasögon o tröja från H&M, scarf o jeans från Gina Triot och skor från Stadium..

2. Ja bild nr 2 visar helt enkelt hur coolingen sett ut i nyllet en dag som denna...
Jag vill ha min nya dator nuuuu!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Sikken sockertopp du är ;) Ja visst var det mums det var definitivt inte sista gången vi åt där....

2008-09-01 @ 22:51:30
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0