Dagens upptäckt!

Innan jag går in på vad dagens upptäckt är tänkte jag bara meddela att mina skor är ursnygga och passar perfekt! Im so happy! Har tänkt köpa dem sen i våras men först förra veckan bestämde jag mig för att göra det!



Så till dagens upptäckt!

Jag ringde nyss till ett företag där jag var tvungen att sitta i kö och lyssna på en röst som berättade för mig att de jobbade på att få fram mig i kön och att jag hade plats 7,6,5,4,3 ja ni fattar. I alla fall... När jag satt där med luren upptryckt mot vänster öra tyckte jag att ljudet var för jävla kasst, hörde ju nästan inget.. Efter ett tag bytte jag och satte luren mot höger öra, oj men nu var det ju asbra ljud! Jag hör alltså kasst på vänster öra.. Jag har haft ont i vänster öra och jag har ett litet brus i skallen. Kanske är det något stort på gång?
'
Annars mår jag bra idag, faktiskt, förutom de där svettningarna, men de överlever jag!

Resten av dagen ska spenderas i sängen o soffan, jag ska se min sista Irene Huss film och kolla på massa skoj på teven, lyckat va?

Imorrn är det skola mellan 14 och 18 och klockan 19 ska jag ta tåget ner mot skåne.. Ska ju som sagt vara hemma hos familjen hela helgen. ..Imorrn ska jag nog inte hem då jag hoppas på att få spendera kvällen och natten med någon


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Lonnie

Hej.



Va mycket du klagar på din förskylning...!! Hihi.. Ska bli så kul att se dig i min sits med alla mina krämpor... O det kanske inträffar snart... om du inte fortsätter med att tillbringa nätterna själv hihi.



Kramar



2008-09-24 @ 19:49:25
Det var jag som skrev: bitte

snygga skor

2008-09-30 @ 13:28:38
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sandra

Nu e det gjort, men jag tycker nog allt att det behövs uppdatering här oxå...

2008-09-30 @ 15:28:57
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0