Eftersvettning = Äckligt!

Kom hem från min walk/joggingtur för en halv timme sedan och jag är nästan mer svettig än vad jag var då.. Det är såå äckligt att svettas! Jag hatar det verkligen men å andra sidan så är det ju ett tecken på att kämpat på bra med kroppen så jag kan nog lära mig leva med det så småningom. Eller rättare sagt, Jag MÅSTE lära mig leva med det nu när svettningen kommer vara en del av min vardag!

Sitter nu o varvar ner sen ska jag hoppa in i duschen, göra en paj, käka, gå till skolan och handla med Sponge. Och verkligen inte att förglömma: Dagens höjdpunkt - Hämta min dator!!!!!!!!!!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Bäzz 1

Eftersvettningar är det skönaste som finns. Helst ska man vara ett gäng och eftersvettas tillsammans. Leka lite eftersvetts-lekar. Å sådär.

2008-09-02 @ 12:44:53
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Det var jag som skrev: Hanna

borta :)

2008-09-02 @ 12:54:33
URL: http://spraka.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0