Ego moment a´la Goofy!

Med brist på annat har jagt nu lekt modell framför spegeln, och jag har faktiskt gjort det jag skulle ha gjort idag, nämligen pluggat.. Duktig e jag!

För att stilla er nyfikenhet, ska jag nu lägga upp hela tre bilder på mig själv! Enjoy!

1.   2.    3. 

1. Dagens outfit består av Scarf från Gina, topp/klänning från H&M, Jeans från Acne och Skor från Esprit.  Så jävla snyggt dont ya think? ;)

2,3. Close ups på mitt ansikte i olika färg och pose. Fy för tusan!


Hoppsan sa vad tiden springer iväg! Bäst jag kolla vad kylskåpet har ett erbjuda innan jag måste gå!

Ha en toppen dag så hörs vi säkert när jag e hemma från skolan igen och skriver om hur icke-festsugen jag är och hur jag funderar på att ha en nykter kväll! Dont hate on me!

Seee Yaaa!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

haha... kategorin är faktiskt "hannas tycke" ingen annans ;) hehe... var det inte den sjalen du köpte på gina? vilken var det du köpte på gina då?

2008-09-03 @ 15:24:48
URL: http://spraka.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0