En förvirrad själ i en sjuk kropp..

Ja de orden beskriver verkligen min situation just nu...

Den ena delen, den om den sjuka kroppen, går att förklara rakt ut. Jag har ont i örat, febervärk i hela kroppen, inte ont men spänningar i skallen och lite lite snuvig. Därför ligger jag just nu under mitt täcke. Har nyssen sovit en stund och det var riiiiktigt skönt. Ligger här och lyssnar på världens bästaste Akon med ett dunkande huvud och insåg för en stund sen att jag inte käkat på över åtta timmar, därför kokas det just nu två ägg på min spis..

Den andra delen, den om den förvirrade själen, går inte att förklara rakt ut. Det har med två saker att göra. Det första är att när jag är förvirrad så kan jag helt inte förklara vad jag tänker och känner. Det andra är att det som jag faktiskt vet går inte att skriva ner på grund av att vissa personer läser denna bloggen. Det är inte så att det som försigår inne i min dunkade skalle är hemligt utan det är bara det att det känns konstigt att skriva om vissa saker som mer eller mindre har med andra att göra när jag vet att dessa "andra" läser detta.

Nej nu ska jag slå på teven o se på Miami Ink och tycka ännu mer synd om mig själv, och äta de där äggen...


Seee Yaaa!


P.s. Måste bara lägga till att jag INTE är ledsen eller deppig, UTAN bara förvirrad, och kanske lite rädd? D.s.

Kommentarer
Det var jag som skrev: Ahå

Svar: Nämen! :O Oj, det var inte meningen att ge folk mardrömmar;) Haha! Hmm, får ta och spåna ihop en bra idé till en ny film då:) En roadtrip hade varit nice! Eller någonting sådant:)

2008-09-22 @ 23:24:50
URL: http://superahoe.blogg.se/
Det var jag som skrev: Ahå

Förresten, förstår precis vad du menar i din text. Vissa saker vill man skriva i sin blogg, men kan inte, pågrund utav att det finns folk som läser det som inte borde göra det. Riktigt jobbigt ibland när man vill uttrycka sig, men inte riktigt kan.

2008-09-22 @ 23:29:14
URL: http://superahoe.blogg.se/
Det var jag som skrev: Hanna

haha nej, men ja, det ser ut så... detta var dock den jag såg minst inklippt in i. haha... får la lägga upp en annan för att visa komiken med det! haha...

2008-09-23 @ 08:40:32
URL: http://spraka.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0