Im like a baby for fucks sake!

Jag kom hem från skolan vid 15.40. Mådde riktigt dåligt efter att ha varit i skolan och antecknat som ett svin, handlat på maxi, gått hem med tung kasse och svettats som en fontän.. Beskrivningen jag gav till de som undrade hur jag mådde var "jag känner mig som en zombie med hormonsvettningar". Inte för att jag vet exakt hur det känns men jag kan ju gissa..

Jag åt lite mat, eller ja, plopp och vitlöksbröd, satte mig i soffan och glodde på teve. Sakta men säkert kände jag hur tröttheten smög sig på så jag la mig i sängen.. Vaknar nästan två timmar senare och är nu mer trött än vad jag var innan...


Tummarna upp för mitt välmående och min excellenta inställning!


När jag är trött blir jag känslig. Och när jag är känslig då vill jag ha min mamma och pappa. Jag får nöja mig med min kramkudde som faktiskt funkar rätt bra. I söndesnatt och måndesnatt fungerade den dock som bäst då den fortfarande hade en doft av......

I alla fall så lär jag väl inte få träffa min mamma o pappa inom det närmaste så det är lika bra att jag rycker upp mig och släpper de tankarna...

Nää nu får det vara nog!

Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Ja nu får det vara nog, hjälper inet att du tycker synd om dig själv!!

2008-09-23 @ 19:56:12
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: Sandra

Vad e vanligt?

2008-09-23 @ 19:58:30
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0