Inget att skriva om, eller för mycket att skriva om?

Ja, nu har jag inte bloggat på ett tag och visst har det hänt en hel del. Jag har åkt hit o dit. Träffat massa härliga människor, och tre små söta barn. Jag har haft det där lilla pirret i magen som man får ibland och jag har gjort av med skyhöga summor med pengar... Dock finns det inte en enda bild som styrker historien om Goofys helg men jag ska ändå försöka att återge de väsentligaste delarna..

Men dock inte idag, är alldeles för trött och har som skrivet för mycket att skriva om så det blir liksom svårt att få ner allt på en och samma gång..

SÅ om det finns något intresse, kom gärna tillbaka och läs för tusan..



Seee Yaaa!


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0