I've changed my mind..

Nej jag orkar inte alls skriva en hel redogörelse om vad jag haft för mig.. Kanske kul att läsa men det är fanimej tråkigt att skriva.. Man måste få med så många detaljer för att det ska bli riktigt och intressant. Jag har ju dessutom skrivit flera gånger innan att jag inte vill rabbla upp vad gjort under helgen eller dagen..

Det är mycket roligare att skriva om känslor... Åtminstone nu när jag känner mig glad och "pigg" i princip hela tiden. Fast jag måste ändå erkänna att jag faktiskt inte har så mycket som jag vill skriva om just nu... Visst är jag tråkig?

Fast å andra sidan.. de flesta av er som läser (antar jag) har rätt så bra koll på vad som händer i mitt liv och vad jag känner så det kan ju inte göra så mycket att jag inte skriver ner det....

Ja nej fy för fasen vad tradigt detta inlägg blev.. Blev riktigt uttråkad av mig själv... Vet ni vad jag tror? Jag tror att det är dags för ännu en bloggpaus!

Japp så får det bli...


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Katta

Ja, jo, iofs ligger det väl nåt i det, men samtidigt båkas det på ett "roligt" sätt så jag måste vidhålla min statement att scrubs är grymt!

2008-09-19 @ 16:17:26
Det var jag som skrev: Ahå

Svar: Det vet jag! :) Tack för det! ^^ Ett sådant sött ansikte glömmer man inte i första taget! :)

2008-09-19 @ 16:34:13
URL: http://superahoe.blogg.se/
Det var jag som skrev: johanna

fan vad tradig du e......

2008-09-20 @ 08:59:06
Det var jag som skrev: Ahå

Svar: Njo, det får väl bli så:) Saknar själv att vara i webbteverutan :)

2008-09-21 @ 23:23:00
URL: http://superahoe.blogg.se/
Det var jag som skrev: Ahå

svar: Inga idéer på vad det skulle kunna handla om? :)

2008-09-22 @ 03:12:50
URL: http://superahoe.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0