Jag älskar mina grannar... ehrm!

Waow mina grannar är verkligen one of a kind, står de inte o gapar i trappuppgången så att det ekar inne i min skalle så spelar de en och samma låt en hel jävla dag på högsta volym så att man riktigt hör hur glasen i skåpet klirrar..

Imorse tror jag ändå att de tog priset för värsta uppvakningen ever....

Jag ligger utslagen i min säng och sover som en prinsessa och jag var mitt inne i väldans bra dröm. Helt plötsligt börjar de borra någonstans i huset! Och som en parantes kan jag meddela att de fortfarande håller på. Det låter som om de är inne i mitt huvud och borrar sig ut genom mitt kranium, va fan gör de? Borrar de i sten eller? Och varför i helvete tar det så lång tid för dem att bli klara?

Bara ett och ett halvt år sen är jag out of here!


Anywho, klockan var ändå 9.35 (om ska se till det positiva i situationen) så jag studsade upp ur sängen, drog på mig kläder, sprang o bokade tvättitd idag mellan 12 o 16 och sen gav jag mig ut på en joggingtur, idag orkade jag dubbelt så långt som jag gjorde för en vecka sen. Skönt som fasen nu när man är klar och börjat varva ner..


Dags för duschen, frukosten, tvätten och plugget!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Hanna

ha en fin dag :)

2008-09-11 @ 11:13:01
URL: http://spraka.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0