Och där gick Fredrik Ljungberg förbi..

Där går jag sliten som fan med Sponge vid min sida... Och jag tycker mig känna igen killen som kommer emot oss.. Han skriker nått till någon han känner igen på andra sidan gatan.. Hmm.. Men vafan! Det är ju Fredrik Ljungberg! Japp han och hans bodybard seglade förbi typ en halv meter ifrån oss.. Tjenare!


Tur att man inte är kändis-kåt! :P

Sitter hemma hos Sponge i hennes soffa.. Hon ville sååå gärna bjuda mig på middag och det kan jag ju bara inte motstå! Min fina fina Sponge som skickade en liten lapp till mig idag på föreläsningen som fick mig att sudda bort min ledsna min och ersätta det med ett leende som gick från öra till öra.. Kärleksförklaringar we love!


Me love you lots babe!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Så jäkla coolt ;P

2008-09-04 @ 21:06:53
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: Niclas

haha, jag såg faktiskt mr. freddie två gånger när jag var i halmstad i helgen ;)

2008-09-04 @ 23:04:28
URL: http://nicbor.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0