This is me today!

Varning! Om ni inte vill bli bländade av min skönhet så titta bort direkt för här kommer lite bilder på dagens Goofy!

 
Dagens outfit: Tunika från Flash, Linne från H&M, Jeans från Crocker och Skor från Stadium.


3 st OERHÖRT fina bilder på min stylade nuna...


Idag ska jag vara i skolan mellan 13 och 15 och sen efter det ska jag, Sponge och Josse (I think) åka till flygstaden och hämta ut mitt antivirus-program. Vi ska även handla skor på skopunkten, jag tror minsann att det blir ett par mörkbruna stövlar för min del och senare i höst ska jag köpa mig ett par svarta.


Dagens två timmar i skolan är denna veckans sista skoltimmar vilket innebär att jag har helg om 3 timmar. Mycket välförtjänt om jag får säga det själv... I helgen ska jag till Skåne, och vad ska jag göra där? Thats for me to know and you to find out.. ;)   Skoj ska det bli i alla fall.. Vet dock inte hur länge jag stannar där. Kommer ha mycket att läsa under helgen som måste vara klart till måndag men det brukar ju alltid lösa sig!

Nehepp, lunchtime tror jag bestämt att det är nu!

Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: malin

haha...jasså..du ska komma till hbg i helgen jasså..:)

2008-09-04 @ 20:29:48

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0