Vem tog min aptit ifrån mig?

För en kvart sedan var jag färdig med allt jag behöver vara färdig med innan jag ska till skolan... Jag har vaknat, duschat, tagit på mig kläder, kletat lite foundation i nyllet och uppdaterat mig i cybervärlden.. Men jag kunde inte riktigt släppa tanken att det var något jag glömt...

Jag satte mig i soffan och tänkte sitta där i en halvtimme innan det var dags att gå till skolan. Jag hann inte sitta länge innan jag kom på att "Vafan, det är ju bra om jag äter något idag, innan jag går till skolan", så jag hoppade upp ur soffan och kollade i frysen..

Nu sitter jag här och tvingar i mig spaghetti carbonara som är min frukost och lunch.. Jag brukar aldrig glömma bort att äta, visst hinner jag inte alltid men jag är ju typ alltid hungrig annars, och kan alltid äta.. Så om jag någon gång tvivlat över hur sjuk jag egentligen är så har jag verkligen förstått nu att jag är det..


Anywho, gott är det i alla fall och nu är jag snart mätt och redo för skolan...


Seee Yaaa!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Poor thing ;) Du får la ta o åka hem till mamma o pappa så de kan ta hnad om dig!!

2008-09-23 @ 16:31:34
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: Robert Nehmé

Hello Girl. Jag skulle vilja ha din hjälp. På min och Jessicas hemsida (www.MrMrs.se) håller jag på med att samla information om vad ni tjejer inte kan vara utan i höst. Skulle du vilja lämna in ett svar så snart som möjligt så är jag extremt tacksam.



Ps: Det kan vara allt mellan himmel och jord i materiell väg. Ds.



Kram // Robert

2008-09-23 @ 16:43:18
URL: http://mrmrs.se
Det var jag som skrev: Sandra

Hahhahah e det nytt?!

2008-09-23 @ 19:04:33
URL: http://sponge.blogg.se/
Det var jag som skrev: salle

lisa! du e så sjukt kul! behövde få skratta lite så då e de bara å titta på dej å läsa....=) tycker om dej gumman min!! puss

2008-09-23 @ 19:12:50
Det var jag som skrev: Sandra

Din beskrivning av dig?

2008-09-23 @ 19:16:13
URL: http://sponge.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0