Always look on the bright side of life

Aaaah ännu en härlig dag!

Jag vet inte varför jag känner mig så glad och på så bra humör hela tiden. Måste vara kärleken, vädret, flytet i skolan och en allmän nöjdhet som finns inom mig.

Fast visst, vissa dagar är bättre än andra och framförallt denna veckan har det varit bra. Trots att det ringer en karl varje dag som har det väldigt eländigt och gnälligt så lyckas jag hålla kvar mitt glada humör, fast jag lyckas uppenbarligen inte smitta av mig, kanske går bättre på fredag när jag träffar honom face to face!

Det gäller att fokusera på det bra, och jag får nog tacka min braiga livsglädjecoachvän(?) Marcus för att han lärt mig hur jag ska se på saker o ting när de känns skit. Det handlar väl i det stora hela om det där valet man har och gör. Jag kanske inte kan välja alla mina situationer men jag kan välja hur jag ska hantera dem och vilken inställning jag ska ha. Så tack M för att du hjälpt mig med det.

Anywho. Idag är det torsdag och jag får la starta dagen med lite plugg, sen när solen hittat till min balkong tänkte jag sitta där o njuta, ska ju trots allt bli 17 grader idag :D Oh, jag ska tvätta med, men det är ju.... kul? Jag får ju rena kläder! :D
Har nyssen sagt upp mitt hemtelefonabonnemang. Så alla teleförsäljare kan köra upp mitt nr nånstans och ge fan i att störa mig!

Imorrn är det fredag och den ska spenderas med en lunch inne i stan med tjejerna, sen kommer min underbara Andreas hit. Som jag längtar. Detta har varit en lååång vecka och jag har saknat honom varje sekund! Så imorrn kommer han inte undan från min pussar, det kan jag lova!

Nehe nu är det la dags att käka frukost för det var jädrans vad illamående jag blev!

Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0