Dont you forget about me!

Hoppsan tjosan vad tiden går snabbt när man har roligt. Hoppas ni överlevt utan mina grymma uppdateringar!

Det sista jag skrev om var att jag skulle till småland och fira påsk så vad passar då inte bättre än ett kollage från min påsk?


Den bestod av:
- underbart umgänge
- grillning i skogen (lite svårt för mig att göra eld men ändå)
- god mat
- pussar
- popcorn

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om..
Skolan flyter på. Känns helt ok nu även om det är mycket att göra. Det gäller bara att börja på en av alla ändar.
Längtar till nästa vecka då finaste A får sin efterlängtade lägenhet. Då kan jag vara nere hos honom i princip hela maj och det ser jag fram emot vääääldigt mycket. När han e på jobbet sitter jag på den stora balkongen o pluggar och när han kommer hem så blir det pusskalas. Tänk att få träffa honom varje dag! Wiiiiiiie! :D
Snart maj ja. Fasen vad tiden går snabbt! Sommaren närmar sig med stora steg och det går undan kan jag lova, hinner knappt med.

Anywho...  Det är försent för en tupplur så jag får försöka hålla mig vaken en liten stund till.. Måste plugga lite och koppla vår käre Vygotskij/Vygotsky (hur man nu vill stava det) till mitt pedagogiska förhållningssätt. Kan bli spännande.


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0