I'm an angel

Det är fredag!
Tentan är inskickad!
Två timmar i skolan mellan 13 o 15!
Party ikväll med Hanna (och Johanna?)!

Kan det bli bättre?


This is me today!

Men vafan. Ser ni inte skillanden tjejer? Illa!

Gårdagens shopping: Linne från Gina Tricot.

Fake glädje?

I like big butts and I cannot lie!


Jag tror jag gillar mitt hår. I alla fall om det ser ut som på denna bilden :D Men det gör det säkert inte för bilder ljuger ju jämt!

Kom igen Sponge ett o två! Det är bara att kämpa på!  I know you can do I my little Betty Boobie! :D


Nu ska jag kolla desperate housewives, käka lunch och sen till skolan! Efter det är det alkohoooool!



Seee Yaaa!

Jag saknar dig min älskade underbaring! Tycker om dig massa mega super duper mycket!


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0