Let your spirit fly!

Allt som behövs är motivation!
Och det som motiverar mig är:
- vetskapen om att Maj är på väg med stora steg
- tanken på att få spendera i princip varje dag med Andreas i en hel månad (utan att känna ångest över plugg)
- att kunna spendera en toppen kväll med Malin o Michelle i Gbg på en grym Beyonce konsert
- inställningen att ju mer jag pluggar nu, desto mindre jobbigt kommer det att bli för mig senare
- att kunna sola med Malin på viskängen, och en skoj trip till danmark igen? (utan att känna ångest över plugg)
- att kunna spendera en dag i solen med A och T och grilla banan med choklad på en engångsgrill (utan att känna ångest över plugg)
- att kunna sitta på en solig balkong och läsa (även om böckerna kommer bestå av kurslitteratur)


Supermysiga Lisa och Andreas = KÄRLEK!

Nyårslulliga Lisa, Malin o Michelle

Jag o Malin i Dk :D

Jag minns  att jag för något/några år sen, när jag hade en lång down-period att jag lyssnade på en låt för att motivera mig själv och börja tänka positiva tankar. Den låten funkar även idag. Och ja det är kanske lite skumt men ja, den funkar! Let your spirit fly!

Jag och med all denna sprudlande motivation är det väl bäst att jag sätter igång med plugget dårå! Har precis vilat skallen från en intensiv förmiddag i skolan med ett avsnitt av desperate houswives, det måste man få unna sig!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: malin

aaaa...hjärtat! ja lääängtar! självklart ska vi till danmark o dricka lättöl! haha!:D

2009-04-21 @ 21:21:11
Det var jag som skrev: Kristina

Shit, vad jag känner igen mig! Ångest över plugg, ångest över plugg, ångest över plugg.........tack och lov att jag är klar om några veckor :-)

2009-05-14 @ 11:43:44
URL: http://www.stina.bloggerian.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0