This is me today

Idag är det skola mellan 13 o 16 sen bär det av hem till Hanna. Hon ska minsann slinga mitt hår. Har köpt två paket med ljusa slingor så jag hoppas verkligen på förändring. Är trött på min utväxt och har saknat mitt blonda svall megalänge!

This is me today:


T-shirt: Monki. Jeans: Gina Tricot. Skor: Stadium.

Svarta naglar och egengjorda armband :)

And Peeeeeeace!

Out of the bubble that have been brought together by sizzling
 brilliant mollucks and darkest rocks becomes life

Och självklart en fläta i luggen... Tror kanske att jag är trött på min lugg, men jag vill inte klippa av den heller..


Borde ha pluggat lite nu på förmiddagen men icke sa Lisa. Hon ville hellre kolla lite på Desperate Housewives och slappa. Såå det får bli imorrn istället!

Ha en wonderful dag för det tänkte jag ha!


Seee Yaaa!


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0