What a hang-over!

Idag vaknade jag med träningsvärk i heeeeela kroppen! Kanske ett tecken på att man borde röra sig mer? Får ta tag i den där träningen.. Imorrn kanske?

Hade aaaaaskul igår! Så nu har jag haft två toppen roliga kvällar på raken. Härligt! Ett riktigt nice gäng på 14-18 pers träffades för att sola, grilla, dricka öl och spela brännboll. Efter några timmars slit bar det hem till underbara Hanna och Johan för lite mer festande och tävling i singstar. Kul jul. Blev dock lite för berusad så själva utgången har jag ingen nytta av.

Idag har det varit bakis mys med Sponge, två filmer (lie to me och Benjamin Button), sushi, ostbågar och massa cola! Riktigt nice!

Visst är det gott? :D


Nu är det dags att sova, tar mig en sovmorgon imorgon, har egentligen skola mellan 9 o 12. Men något säger mig att jag måste sova. Ska träffa min basgrupp vid 12 o prata förhållningssätt. Så jäääääävla tradigt!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Linda

Så jävla tråkiga är vi väl inte..?? eller? :)

2009-04-05 @ 22:18:11
Det var jag som skrev: Lisa

Haha nää inte ni men förhållningssättet är så tjatigt nu :(

2009-04-05 @ 23:27:46
URL: http://goofys.blogg.se/
Det var jag som skrev: A

sushi som bakis mat =P fy

2009-04-06 @ 17:15:03

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0