Your story will be told

Igår var en bra dag.
- Solen sken och värmde upp en härligt mycket. Kunde sitta utan jacka o njuta av värmen :)
- Jag blev lurad en gång fast jag förstod det inte, och det var inte så kul.
- Skolan gick förbi smärtfritt fast att föreläsaren var lite dryg.
- Jag o Hanna satt i solen och åt äggmackor och drack cola.
- Hanna slingade mitt hår, och idag tycker jag det ser helt ok ut.
- Andreas var gladare än han varit på länge vilket känns bra i min mage! Äntligen börjar saker o ting gå åt rätt håll även om han fick ett väldans skrattretande sms från sin förra hyresvärd :D

This is me today:

Singoallatopp: Haléns. Jeans: Gina Tricot. Skor: La Redoute. Brillor: H&M.



Om det ser så här ut vet jag inte heller... Ljusare är det som sagt. Ganska mycket ljusare :D


Blir idag en lika bra dag?
- Ska till Hanna nu och plugga tenta som ska vara klar imorrn, har knappt börjat.
- Ska ta en paus i plugget och bege oss in till stan och köpa nödvändigheter som alkohol och annat.
Det kan bli bra. Pluggar man ihop blir det liiiite roligare i alla fall...


Iväg I go!

Seee Yaaa!


Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0