I never want to wake up from this wonderful dream

Hade en riiiiiiktigt bra dag igår med fina goding!

Här kommer en kort sammanfattning av vad vi hade för oss :)



12.25 tog vi tåget mot Helsingborg för att sedan ta båten över till Helsingör.

'
Så här nöjda kände vi oss inför våran lilla dagsutflykt.



The perfect couple!!


På båten åt vi självkart röd pölse, vilket är ett måste när man åker båt!


Och jag ser fånigt lycklig ut över en liten brödbit.


När vi käkat upp vår lilla måltid begav vi oss på soldäcket för att få lite härligt blåst på oss och spana in vårt mål.



Fina Helsingör med sin underbara miljö.



I Helsingör måste man dessutom köpa glass i en och samma butik varje gång. Mums!


På väg mot Sverige igen. Och då MÅSTE man ju köpa med sig toblerone och salta pingviner!


Andreas bröt trenden och köpte toblerone med frukt och nötter i. Ööööörk!


Väl i stan tog vi oss en fika på Wayne´s coffee. Jag tog en fruktsmoothie och Andreas tog en närmast obefintlig dubbel espresso.


Sedan satt vi i den sköna höst solen och njöt av den lilla värmen som nådde oss.


Jag hade på mina nya skor som är ursköna att gå i men det är ändå skönt att lufta fötterna emellanåt. :)


Rätt som det var, och väldigt otippat var det, kom lilla Sponge på besök. Men hon kom visst inte för vår skull utan för de överblivna nötterna.Hon har alltid varit en gam den där.


Andreas tröttnade på mig och satte sig på en annan bänk :(


Sen gick vi till ett ställe som hette Haket. Riktigt god mat så det stället rekommenderar jag absolut!


Faaast har man långa ben kan det bli jobbigt. För Vissa får sitta på pallar. Jag satt i soffan jag bland alla sköna kuddar!


Jättemysigt ställe!



Sedan satt vi i stadsparken och chillade innan bion!


Andreas tyckte det var kul i alla fall.


Public enemies var helt ok. Mest av allt gillade jag Johnnys karaktär som var väldigt självgod och otroligt smart! Det gillar vi. Sen är ju hela Johnny en gåva från ovan. Fina ögon, fint leende, hela han är fin! Och han har dessutom fått en kamrat på min lista över hunks. Nämligen Christian Bale. Han är extremt duktig!

Ja detta var vad vi roade oss med. En riktig kvalitetsdag med min älskling!

Nu ska jag klippa hans hår sen är det dags för mig att förbereda mig för resan mot Halmstad!


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0