It must be fun in a rich womans world!

Idag har stora jag varit och spenderat en maaaaaassa pengar på maaaaaaasa fina saker!

Bland annat framkallade jag lite foton som jag satte in i en (rosa! örk! ska måla om den!) ram. (framkallade även andra bilder men de förblir hemliga tills vidare)

Ett namn-halsband som jag så länge velat ha! Hade hellre velat ha ett armband men men detta var fint det med.

En kavaj som bara hängde där och ropade efter mig... Ett av dagens "kärlek-vid-första-ögonkastet" köp!

Ett par vanliga svarta dojjor som passar bra nu när hösten är på ingång!

Som var så här fina på.. Ett tips är inte ha leggings på sig när man testar sådana skor, ser sjuuukt knasigt ut!

Så var vi framme vid dagens andra "kärlek-vid-första-ögonkastet" köp! Ett par uuuuuuuursnygga stövlar!

Som var störtsköna att ha på sig. Love till dom!

Ja och efter en sådan här lyckad shoppingtur kan man ju inte annat än att se löjligt nöjd ut!


Är bara tvungen att lägga upp denna bilden... Rätt skickligt av 23½ åring att se ut som en tioåring! Den bjusar jag på!

Nu ska jag spela lite tills tre ungefär då jag ska laga mat så att den är redo att ätas när min prins kommer hem från jobbet! Hoppas han mår bättre nu.. Den stackaren har ont i halsen. Har han halsfluss sticker jag fortare en kvickt! Ushena mig vad jag inte vill ha det. Jag får la pyssla om honom lite extra mycket kanske. Igår kliade jag honom med en stekspade och en spagetti, anledningen till det behåller jag för mig själv (fisförnäm).

Annars ser jag fram emot nästa vecka när skolan börjar. Ska bli riktigt skoj att träffa alla sköna brudar igen. Och beta av sista terminen och få en liten vettig struktur på vardagen igen! Dessutom ska jag träna!   6 kilo ska bort så önska mig lycka till! Dock har jag ingen deadline på när de kilona ska vara borta men ju fortare desto bättre hehe...

Tjejer jag saknar er!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Elin

Hellooo snygging! Fina grejer du handlat!! Måste fråga var den ursnygga kavajen kommer ifrån?? Som sagt kärlek vid första ögonkastet =) kram kram

2009-08-26 @ 19:40:47
Det var jag som skrev: Anonym

Heeeeej! Den är köpt på JC. Sååå fin.. Är lite figursydd så den sitter snyggt på :D

2009-08-26 @ 19:48:55
Det var jag som skrev: Kristina

Vadå örk om rosa! Rosa är fiiiiiiiinfint!

2009-08-27 @ 20:07:02
URL: http://www.stina.bloggerian.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0