She's like the sunrise Outshines the moon at night Precious like starlight

Mitt sommarlov, ja mitt kära sommarlov har efter denna dagen nått sitt slut. Men jag är inte bitter för det inte. Inte ett endaste dugg faktiskt.

Trodde aldrig att det skulle räcka med att vara ledig i två veckor nu i slutet men det gjorde det visst det minsann. Spenderade förra veckan hos mormor, morfar och mina kusiner och det var riktigt härligt. Det är enda stället där jag verkligen kan slappna av och släppa allt. Det är så fridfullt. Inga stora vägar som stör utan bara härlig naturatmosfär i form av ängar, skogar och sjöar. Jag lyckades få med dig liiite kantareller, massvis med vinbär och en hel drös med blåbär! Mums i magen!

Världens bästa mormor och morfar! Tack underbara ni för att ni gav mig en toppenvecka med massa uppassning. Var jag inte bortskämd innan så var jag det i alla fall där :D.


Sötaste kusinerna! Sara-Lovise, Alexander och Talina. All kärlek till er!

Annars har jag inte gjort så mycket i sommar. Har jobbat i nio veckor och klämt in små lekdater lite då och då. Har träffat min kära familj en heldel och självklart mysit med Andreas och hans lilla solstråle.


Så i stora drag så har jag haft en perfekt sommar. Även om jag jobbade mycket så är det värt det nu när de rullar in på kontot och jag kan shoppa en massa.. Imorrn ska vi dessutom till Danmark, sen ska vi käka på restaurang och gå på bio. Vi struntar i feber och förkylningen som drabbat oss. Vi ska ha mys ändå!!

Nu ska jag fixa frulle till oss. Sitter en hungrig grinig karl bredvid mig (igen). Denna gång är han grinig för att internet bråkar lite med oss och jag tror att det blir extra mycket aggression eftersom han inte har nån lugnande mat i magen... Han e för go den där filuren ibland kan jag bestämt lova!


Seee Yaaa!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Kristina

Sötaste kusiner?? Hm.....jag såg ingen bild på mig där...... :-D

2009-08-28 @ 22:01:46
URL: http://www.stina.bloggerian.se

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0