Freedom Believe Happiness

Jag vill bygga på min tatuering... en tanke jag haft länge... men jag har bara inte kommit på hur och vad. Nu har jag det...

Orden Freedom, Believe och Happiness är ord som enligt min mening representerar mig och mitt sätt att tänka, vara och hantera min tillvaro. Dessutom är orden i sig väldigt vackra...

Vad tror ni, mina kära vänner, om att göra en tatuering som går runt handleden? Eftersom bokstäverna måste vara lika stora vet jag inte om de får plats eller om de fyller ut ordentligt. Om de inte fyller ut är det ju inga problem då kan man lägga in nått mer men vad gör jag om orden inte får plats? Jag kan ju inte ta ett annat ord bara för att!!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0