Underbara vänner!

Igår firades det två födelsedagar, min och Hannas. Vi friade även att vi snart är klara med våra examensarbeten och därmed också tre och halvt års utbildning! Vi åt sjuuuukt god mat och skrattade gott som vi alltid i detta härliga gäng!

Tack Sandra, Cissi, Mia, Tiina, Melldén, Linda, Thoresson, Josefine och Johanna (som inte kom med på bild?) för en underbart härlig kväll och finfina presenter!

Jag fick ett jääättefint julkort av min Älskade Hanna! :D Som jag tycker om dig vännen. Inte ett öga torrt här inte! Jag kommer sakna dig som in i bomben men som du sa, om vi firar nyår ihop precis som förra året så bådar det ju gott för oss nästa år! :D

Jag fick dessutom en superfin sminkväska, två armband, två nagellack och presentkort på H&M av tjejerna! Och idag när jag kom ville min älskling ge mig en present också :) Så jag fick den tredje och sista (än så länge) uppgraderingen till Wow! Som vi ska spela nu alltså! ;P

Ikväll är det mys med min babe som gäller och imorrn bär det av till päronen eftersom mamsen ringde och bjöd in till en födelsedagsmiddag! WIi mer paket till mig. Alltså när det gäller presenter och julklappar så är jag som ett barn. Och det är jag stolt över, hur kul hade det varit annars? Jag är ju bara såååå nyfiken! :D


Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

som jag skrev och sagt kommer jag att sakna dig också. puss hjärtat! /hanna

2009-12-19 @ 22:52:17

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0