But my senses tell me to stop

Idag känns det inte lika jobbigt som igår, eller det känns inte ett dugg jobbigt rättare sagt! Och jag har två killar att tacka detta för.. Marcus som talade vett i mig och som hjälpte mig att finna mod, du är en sann vän. Och framförallt Andreas som är så himla underbar, som fick min oro att försvinna, du e bäst!

Idag ska det festas som aldrig förr. Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte känt för att festa, förrän idag. Musiken är på högsta volym, naglarna är målade knasigt som aldrig förr och håret är i ett fluffigt begynnelse stadie! Jag har dock bara 160 kr kvar.. 60 kr till mat och 100 till inträde.. Ja sen så får jag leva på den sista filen, tunnbröd med ägg och nyponsoppa, men det är ju bara till onsdag. Det finns inget jag hellre skulle lagt pengarna på än denna kväll då världens bästa Sponge ska ha födelsedagskalas!

Jag känner för att skapa en galen look idag... Men hur? Jag känner mig sprallig och glad och vill att det ska synas.. Men jag ska inte ha min galna leggings från Gina utan ett par svart leggings, med kjolen från Monki och ett marinblått tublinne... Hur kan man se sprallig och galen ut i de färgerna? Jag ska ge mig på ett försöka i alla fall.. Wsh me luck!


Saknar dig hur mycket som helst Andreas. Jag ser framemot vårt fyllesamtal ikväll :P Me like you lots!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: A

Vad glad jag blir, när du e glad

2009-02-21 @ 15:47:42
Det var jag som skrev: Anonym

Ja yes man va bra men jag hade högre förväntningar på den tyvärr:(

Men men:P

Jim e ju bara för bäst så:)

2009-02-22 @ 19:18:23
URL: http://lizzan83s.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0