Den ska heta Barbie!

Alltså jag tror att min hjärna, eller jag, håller på att bli allvarligt sjuk... Jag måste planera AAALLTING och det känns som att inget kan lämnas åt slumpen, morgondagen är t.ex. planerad från 07.30 til ca. 18. Blir helt knäpp! Dock har jag börjat skriva ner alla tankar och grejer som måste göras och jag har redan idag kunnat boka 5 av de 11 grejerna jag låg pch funderare på i natt vid 1. Extra jobbigt blir det när min planering är beroende av andra, och för att kunna planera morgondagen var jag tvungen att prata med pappa och Andreas. Men för att kunna få ordning och reda på de kvarstående tankarna som handlar om plugget måste jag prata med min förre arbetsgivare, vilket jag ska göra imorrn, och då äntligen kan jag få lugn o ro!

Dagen idag gick väl relativit snabbt ändå. Det var lite jobbigt att sitta o lyssna på andra i 3-4 timmar och eftersom min grupp var sist ut så var jag inte särskilt aktiv. Jag var helt slut! Efter skolan gick jag o tränade vilket bidrog till att huvudvärken och alla tankar försvann, men nu är de tillbaka igen, Hurra!


Ja ni undrar kanske över inläggets rubrik? Well även om ni inte gör det så ska jag ändå förklara den..

Igår kollade jag som vanligt på Unga mödrar på femman... En av de unga familjernas marsvin (eller var det hamster?) fick ungar och den lille pojken i familjen var öööööverlycklig!
Pojken (strålar som en sol): Jag vet vad jag vill att den ska heta!
Mamman (gosar med marsvinshamstern: Jaha? Vad?
Pojken: Är det en pojke eller flicka?
Mamman: Jag vet inte, det kan man inte se än.. Men vad var det du tänkte för namn?
Pojken (ler stort och tittar på marsvinshamstern sen in i kameran och säger på danska): Den ska heta Baaaaarbie!

Det kan ha varit bland det sötaste jag sett, inte var jag beredd på att namnet Barbie skulle komma där, fast det var inte bara namnet, utan hans min, och hans kroppspråk! Den här lille 3-4 åringen var totalt överlycklig! Underbart! :D


Jaha nehe, nu ska jag väl se till att få lite gjort här, typ packa o duscha eller nått..  Vet dock inte hur jag ska packa, får preliminärpacka typ. Vet inte hur länge jag ska stanna i skåne, men jag hoppas att morgondagens telefonsamtal är positivt vilket innebär att jag kan stanna där nere heeeela nästa vecka också! (med undantag för onsdag fm)...


Nej nu får det vara nog!


Seee Yaaa!


Kommentarer
Det var jag som skrev: Sandra

Hade gått vägen för Maja, men jag hoppas jue på att du håller alla dina fingrar o tår för min skull oxå....

2009-02-04 @ 19:48:44
Det var jag som skrev: Lonnie

Va kul att du också tittar på unga mödrar.. Det gör ja också. Det är den enda tv tiden ja bokat upp under dagen o veckan. Tefik avskyr serien för att han tycker att många av dem är konstiga. Han kallar den halvtimmen för evighets halvtimmen hihi.



Kramar

2009-02-04 @ 19:58:46
Det var jag som skrev: Anonym

ja det e ju iofs en bra egenskap:P

Haha....

Facebook antar jag, tror inte jag har min blogg ute någon annanstans:)

2009-02-05 @ 16:06:53
URL: http://lizzan83s.blogg.se/

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0