Double your pleasure, double your fun

Ja ännu en dag av denna otroligt långa vecka har gått. Detta kan nog vara en av de få gånger som jag uppskattar att veckan tar lång tid...

Precis som igår sitter jag här med frukost i magen och The Pinks i högtalarna. Igår skrev ju jag att om ni lyssnade på de låtar jag länkat till så skulle ett leende leta sig fram på er läppar. Jag var inte säker på att det skulle stämma, MEN när jag spelade låtarna för Andreas så började han le som en sol, sen började han skratta.. Anledningen till leendet och skrattet behöver vi inte gå in närmre på... Men jag hade i alla fall rätt i det jag skrev.

Idag väntar lite plugg o förberedelse, intervjuer, sen till Malin där mitt hår ska klippas o hennes slingas o sist men inte minst ska jag möta upp A i stan efter att han tränat och så ska vi åka hem till honom...

Nej jag vet inte riktigt om jag ska skriva nå mer, känns inte som att jag har nått mer att delge... Jag struntar i det!


Seee Yaaa!

Kommentarer
Det var jag som skrev: Anonym

bra att du uppdaterar :) spec när du ej syns till här hemma :) smack! /h

2009-02-12 @ 11:36:57

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0