Freedom

Ja då har jag återigen blivit sugen på att göra en tatuering, och nu kan det faktiskt ske eftersom jag hittat ett motiv och den perfekta platsen för den!

Häromdagen så sa det bara klick! Jag ska ju såklart tatuera in ordet "Freedom" dels för att ordet i sig är fint och dels för att det är namnet på det bästa albumet av den bästa artisten, nämligen Akon. Platsen blev självklar idag. Igår när vi var ut så fick om alltid en stämpel på handleden och jag har sett stämpeln i perfirin (eller vad fan det heter) och tänkt att där skulle det minsann kunna vara fint med en tatuering. Nu ska jag bara finna mod för att göra den. På handleden kan ju vara rätt smidigt, jag kan ju i så fall dölja den med en klocka eller armband eller nått vid lämpliga tillfällen...

Typ nått sånt här?:


Kvällen igår var i alla fall skoj tusan och jag känner att det var en sån där lagom fylla. Vi åt vrålgod mat som Sponge och Josse slavat med hela eftermiddagen och sen dansade vi loss till ljuvliga toner. Dock kunde väl kvällen slutat på ett annat sätt än vad den gjorde men det är en helt annan historia det.

Idag har jag, Sponge o Hanna haft en traditionell bakisdag med pizza och läsk, och jag och Sponge lyxade till det med ostbågar, som vanligt. Inte mycket har blivit gjort men jag gillar sånna dagar när man bara kan vara och må lite allmänt dåligt.

Jaha nehe nu får det minsann vara nog med mitt ordbajsande.


Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0