How do we sleep while our beds are burning?

Blärk vilken natt och morgon jag haft...

Jag hatar att sova själv i vanliga fall men i natt var det extremt. Jag vaknade fleeeera gånger, typ hela tiden och undrade vart jag var, sen var jag bombsäker på att Andreas låg bredvid, men icke! Blev lika förvirrad i lessen varje gång...

Vill bara ligga så här hela dagen idag! Men icke! Jag har saker att göra!

Bild från i somras (är ju brunette nu)

Och morgonen sen då? Vaknade med en hemsk huvudvärk, värre än den igår, och jag orkade inte lyfta min kropp, det kändes som att den vägde 30 ton minst. Men nu har jag tagit mig upp, käkat piller så jag hoppas att huvudvärken försvinner snart. Missar just nu förmiddagens föreläsning men enligt en säker källa så missar jag tydligen inget av värde. Ska försöka ta mig till skolan vid 12, och på vägen lämna in min cykel på lagning...

Nu ska jag försöka plugga igen, gick inte så bra igår.. Var trött och helt borta i skallen, fattade inte ett ord av den norska texten vi har att läsa, hoppas det går bättre idag!



Seee Yaaa!

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras icke)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0